唉~ 今日果兩科都睇唔好~ 我諗我果兩科都唔合格嫁la~ 希望唔好有三科唔合格la~ 如果唔係要收信嫁>< 不過跟住果d科我會好比心機去考嫁~.~ 比心機........
呢排唔知做咩心情唔好....... 總知就係唔好=.= 唉~ 仲要測驗tim~ 好驚有3科唔合格...... 對自己既前景感到絕望..............................................................................................
尋日同人咬完手瓜∼ 今日兩隻手都廢左∼ 以後唔同人咬ar~.~ 就黎測驗lu~ 我要考好d ar~ 我既鬥志要燃燒ar=.=
唉~ 呢排冇la la係咁比人吹~ 最衰都係姓許果個~.~ 擺明唔係嫁la~ 又要吹wo~ 至憎d人係到鳩吹~
相信好多人都會出街玩=.= 唉~不過我又係屋企發霉.... 不過算la~ 年年都咁過嫁la~