今日放學留係學校捉棋...... 咁胡sir黎左....... 捉捉下冇la la大力拍抬.....即刻o 晒=.= 原來有人係到講粗口...... 真係未見過胡sir咁惡~.~ 真係比佢嚇親........ 好現家次次打兩篇先.....
今日成日都上急救.... 個班就好似bio堂咁..... 感覺就係上左成日bio.... 不過蕭sir教得好好.... 好過學校教bio果個..... 咁番屋訓完覺做數.... 做數果時又諗埋晒d衰野.... PW問我拎~ 我可能會比你....
今日成日都係到睇動畫~.~ 火影..生肖奇緣 輪流睇~.~ 兩套都好好睇ar~ 生肖奇緣d內容好有意思..... 跟住睇埋玻璃面具.... 個結局又係冇結局== 點解咁多動畫都冇結局嫁~.~ 唔鍾意d動畫冇結局== 食完飯番黎~.~ 食滯左~好辛苦~.~ 今日見到個舊同學.....冇咩點變 成年未見過d親戚...兩個堂妹同堂細佬變得最多.... 同埋sell左好多獎卷ar^^ 淨番兩疊咋^^