唉..... 心情很down.....
今日起身做左陣童軍份野.... 跟住睇左陣龍珠..... 食完野.... 就出左去圖書館lu~ 原來係圖書館入面傾電話真係好滋擾..... 跟住去印野... 就番屋企lu~ 有點兒想去海洋公園 d動物好吸引ar>< 唉.... 好唔想我大家姐係屋企ar~ 好似奉旨比佢用電腦咁..... 唉....不過算.....對住部腦都冇野好做.... 我諗我成個假期都好悶嫁la~ 鈿少同余正都話有得踼波ar~.~ 我!~ 真係發霉la.....唉......
天日開始放假lu~ 今日好似過得好漫咁..... 中間果兩堂冇la la變晒中史..... 唉....超眼訓..... 跟住dt堂做電路板....唉做得超慢....又睇到鬥雞wo~.~ 放學幫王焯爛貼野 天日出下圖書館先..... 要出去借書ar~
今日葉sir講番胡sir件事..... 佢地咁就要寫悔過書lu~ 跟住英文堂係個miss最後一次上lu~ 請食野..送file.... 跟係冇得出去食...跟住坐係操場又水浸..比迫去第二度....唔通連過天都唔中2我..... pe堂有得上荔館...太好la~ 打籃球...超好笑..... 番埋天日放假lu~ 天日轉涼ar...著多件3~.~
三月話咁快就過左lu~ 唔知點解....呢排總係覺得時間過得好快..... 好快就測驗la~唉....都唔知點死好...... 今日番童軍...有點兒不太開心..... 又有人話我個頭似士多啤利....當然唔係為呢樣野唔開心la~.~ 不過呢班f.1真係幾有趣..... 今日係愚人節wo~ 大家有冇玩人ar~ 祝大家愚人節快樂