唉...... 今日真係.....知道左d唔應該知既野.... 唉.....心情好down ar~
今日落街踼波果時.... 踼得果 一陣....就落雨.....搞到成身濕晒.... 跟住番屋企托ar 托ar 都冇咩野做.... 好悶/.\
今日真係超好笑..... 食飯果時....大家樂對鈿少太好la~加料比佢....咩料~? 想知搵我== 跟住都冇咩野.... 係屋企好悶ar~ 都唔知有咩好做....
今日上pe堂好好玩.... 同石仔打羽毛球....不過石仔可能會覺得我太廢..... 今次竟然唔係太傷....唔知天日會唔會肌肉酸痛呢~ 跟住放學去左英文果度.... 我諗真係要好好學下英文la~ 真係唔夠好.... 我永遠都會記住某人講果既說話嫁.......
今日冇咩特別野.... 本來今日諗住一放學就番屋企.... 點不知ar sir臨時約我地..... 估唔到ar sir都有睇我個blog..... 唉.... 比ar sir講中左tim~