今日冇咩野..... 咁lunch又係同鈿少二人世界.... 跟住數學堂唔知做咩有d頭痛..... 咁放學就問答比賽..... 何家杰簡直係神..... 跟住番到屋企訓~.~ 跟做功課.... http://www.xanga.com/onion__chung 呢個係我xanga~ 至於用邊個我都唔知睇心情==
經過尋日之後.... 隻眼今日腫晒.... 左右手既二頭肌都好痛....好難出力...舉高少少都痛.... 尋晚唔記得較鬧鐘... 搞到今朝唔知醒.... 咁就急急腳走番去la~ 番去果時落雨...對鞋濕晒.... 番到去先知... 原來今日唔係好多人番..... 搞到做唔到d測驗..... 跟住練急救果時.....要我做傷者.... 唉....比人包到成到木乃伊咁..... 如果真係受傷的話....真係死左la..... 希望天日隻眼會散腫la 費時個樣咁衰..... 雖然衰開=.=
呢排本來都過得幾好...幾開心.... 但係今日又..... 原來傷心是一回那麼痛苦的事........
呢兩日個心好淡..... 好似成日都比人遺忘左咁.... 又比人用鎖匙掟..... 唉.....又比人夾埋哈我.... 都唔知點解..... 屋企d人又好煩...搞到我好火.......