今日派左bio.... 唔想提.... 今日多得陳進曦....睇我去睇"樓" 真係....正....... 真係多得hei哥...賢哥..等(不便透露~.~) 過左一個頗開心的下午
今日都冇咩野..... 派phy卷~ 唉.... 今次測驗真係..... 我要追番『你』 我唔想再失去=.= 大家估下個你係咩 pw y字頭果個....
pw都係果個..... y字頭果頭