唉..... 今日派左兩科卷..... 唉..... 英文......... 我想死ar........................................ .................................................... ..................................................... 下面篇野想睇問我拎..... 但係唔一定比(好少機會 會比=.=")
唉.... 今日最後一日都搞d咁既野.... 三個測驗...三個都衰晒..... 都唔知有冇搞錯..... 中文...唔係人做=.= bio....唉....p得k..... 數學小測.....唉.....搞到我隻手又傷番d..... 唉.... 天日仲要調位.... 都唔知同邊個坐tim ar.......
今日.... 我好認真咁溫bio.... 發覺.... 係屋企好難溫到..... 我家姐同我老母真係成個墟咁....勁嘈..... 超煩...... 嘈雜環境真係會令人躁~