唉..... 食飯勁低能..... 跟住林詩敏佢地== 今日又見識胡sir發火la~ 真係好驚ar~ 今日奇蹟地上中文堂咁靜..... 放左學去個咩tsa..... 搞左勁耐ar~ 個老師有野做唔得閒...... 最尾....比個英文科主任考.....唉...... 我簡直係個英文文盲..... 跟住tsa完左之後....去睇葉sir打波.... 又再一次見識葉sir既肌肉la~.~ 葉sir打波都唔錯.....葉sir原來體育咁勁..... 馬sir都老當益壯
今中史小測ar~ 唔識ar~ 好深==d長問題....一題都唔識..... bio堂又係咁過..... 條友講書真的好悶ar~.~ 唉.... 天日仲要補個TSA ar~ 想死ar~
今日都幾好~ 音樂堂睇片....幾好睇..... 跟住又有miss lam堂..... 都冇咩野..... 食完飯果三堂..今日神奇地冇飯氣攻心....唔係太眼訓..... 咁中文堂就吹水la~ 咁就過左兩堂lu~ 有本書向大家推介...係 殺死99隻貓的少女.... 係就係變態左d...不過幾好睇.... 有興趣可問我借==
心情唔係咁好.... 唔想打~
今日都幾無聊下.... 第一堂冇la la變左中史..... 跟住英文....又係好悶咁過左.... 美勞...係到雕野....發覺現家d女仔好粗魯..... ih同中文....次次都係咁....lunch之果兩堂都好眼訓....次次都飯氣攻心...... 發覺有樣野我真係好想做到.... 不過冇咩可能嫁la~