唉~ 煲晒d海賊王la~ 咁就冇晒... 好吊癮ar~ 雖然睇左漫畫~知晒d劇情.... 不過都好想睇落去ar~ 遲一排再睇下搵唔搵到先~ 想問一句 大家今年豆左幾多錢ar?
尋日五點半先訓=.= 今日超眼訓~.~ 今日同屋企人打麻雀.... 輸到七彩=.= win得果一鋪....... 今日係最後一日要出去食飯la 天日ar爸ar媽又番大陸wo~ 正!~
呢幾日都係去親戚屋企食飯~ 冇咩時間打blog~.~ 今日我ar叔請我睇翻生侏羅館.... 幾好睇~ 今晚可能係我有史以來最夜訓既晚~.~ 因為要睇戲~.~ 龍咁威同97家有囍事~.~
係屋企好悶ar~ 冇野做..... 搞到又係到亂諗野................