今日冇咩點~ 中午果時去左鈿少屋企食飯~ 終於去左鈿少屋企la>< 好感動ar=.= 跟住都冇咩點.... 番到屋企打機..... 唉~今日個個都打到卡.... 得我一個冇>< 唉~ 幾時先再打到卡ar><
今日冇咩點...... 係到睇埋仙劍..... 個結局好正..... 睇到我眼濕濕.... 靈兒死得好慘>< 不過d戲成日都講天涯海角..海枯石爛.... 世界真係會有咩??
幾日未打過日記lu~ 今個禮拜唔係好使番學... 一日去左旅行 一日放假..... 今日影班相... 但係冇左四個..... 咁呢班咪唔完整...... 唉~ 就黎考試wo~ 今次都唔知點死.....
今日一朝早番童軍..... 唉~ 今日得我一個舊人番..... 不過唔知點解今日好火..... 可能果兩條友唔番la~ 第一次開口鬧新人.... 番完童軍...番屋企..... 睇仙劍....訓覺~ 咁就過左日la~
唉~ 今日成日都出左去.... 就係為左部我家姐整頭...... 整左成日=.= 超悶........ 跟去去完廟街食完飯就番屋企lu~