今日收到一個好唔開心既消息... 唉.... 我都唔想再提la........ 點解唔好既消息咁多嫁...... 身邊發生既令我好唔開心..... 自己既事又唔開心...... 情緒好down......
既然一直冇人認同我... 我就唔再需要任何人既認同.... 我只要自己繼續向上就足夠.... 我唔會比任何一個人睇死我..低估我既能力...