今日真係好佩服d兩個人...... 可以sell成咁..... 我d獎卷都未試過去得咁快..... 今次真係要好好多謝呢兩位人兄.... 深深感受朋友既可靠~~~
今日終於明白到咩叫 練拳不練功...到老一場空... 讀書同練拳一樣... 都要刻苦耐勞.... 加油加油~~
down down down..... 不過算la.... 呢d自己犯賤...冇得怨... 下學期個考試唔可以再衰....努力
今日好唔開心....唉.... 如果bio都係咁...我驚我真係喊.... 唉...............
今日受到極大打擊.... 唉.... 不學期個考試唔可以再衰..... 努力....唔可以得個講字....