我現在好害怕!!好怕我的朋友會離開我,我真的好怕會咁!因為我在2d班中就只有幾個係真正的朋友,有d就話係我的朋友但其實都唔係真,我真正的朋友,可能只有小學的朋友/在中學2a班的朋友,但話到可話同我無惡義,真正能夠可以溝通到的就只有幾名,在中學最多都只係9-10名真正的朋友,可能在9-10名中,只不過係一d我認為佢係我的好朋友,可能他/她不當係,你地話,如果有一個可以知道對方係唔係同我真心交朋友/只不過係當玩,我真係唔希望我身邊會有一d對我極差/唔係真心我人在身邊啊!
現在只希望如果真係對我好的朋友,可以在e度同我講一句<我當你係我好朋友>你地話得唔得!希望你地唔會係玩,係真心啦!
我真想知道有邊個真係我的好朋友到現在我知他真的當我係好朋友的只有<興興><梁傑><鍵鍵>之後我都想無咩係真的啦!!!
|