幾日前,我組的同學右話到我屋企做PROJECT,但之後我買完材料之後,D人右話唔到,令到我自己一個人做,大家都知我唔太識做地理PROJECT,佢地話到右唔到,得我自己一個做都算啦,番到學校,佢地話我無做係我錯,開頭我想過係唔係真係我錯,但之後我發現根本我都錯唔灑,因為原本佢地話到我屋企做,但之後我做唔完,你地根本就唔可以怪我,記然老師要我地分組做,就表示出一個人係做唔完,所以係你地無到我家做,害到交唔到功課,都係自己得到的結果,最後,到了現在咪右係要自己一個人做一個。
今日,下午我地中二所有同學到了文化館聽音樂會,我的想法可能同好多人都一樣,以為係一隊樂隊,但我之後發覺到只係個人演出,我都真係好失望,但係,我地一行同學的行為真係好笑,我地大家都係向同一個方向SLEEP的,真係好笑哦!
(E幾日我都無同XXXTALKING過,真係悶,我希望佢會接受我,希望我地都泠淡左好多日,希望我地的關係會改變啦,如果你有C過我過日誌的話,希望你回復我/在你個BLOG表達)E句話係我向你表達我心中所想的。
|