bosco的日誌
這是一個關於我中學生活的日誌
s20061429
暱稱: 永遠失敗的我
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« August 2022 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
幾日的日誌
失去勇氣的我
再失敗的我!!
比人害
旅行
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 28
今日人氣: 2
累積人氣: 409
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 22 日  星期四   晴天


失去勇氣的我 分類: 未分類

今日英文堂我忙記帶NOTbook之後比MISS FOK叫清LOCKER真係慘,之後到第八堂係清潔班房,之後清潔完原本就應該放學,但MISS FOK叫我留低話比我用番LOCKER,但要我把全課室的垃圾拾好,我當然要做啦,幸好班房無好多垃圾姐!
之後我在放學搭西鐵出元朗,今日真係悶






訪客留言 (返回 s20061429 的日誌)


sfREX 於 2007-11-25 07:56 PM 發表:
做miss fok既門生係咁假啦~
節哀順變啦你0_o''
MY BLOG====================http://blog.qooza.hk/sfREX
唔好唔記得cm呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karman2009 於 2007-11-24 09:24 PM 發表:
CMCM=)
sub me plz*!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wish520 於 2007-11-24 09:00 PM 發表:
唔該你打blog隔行,得唔得阿???
好難看阿!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



littlethomas 於 2007-11-22 08:59 PM 發表:
坦白講,
你真係好nor!
(到我blogblog留個cm!!!!!!!!!!!))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]