今日,我原本認為今日會係好的一天,點知,到左中文堂,我比個鄧xx罵囉,我都唔知點解佢咁鍾意罵我,我今次都無錯,我只係話<嘩佢都有4分,我講左一分鍾先只有4分>之後佢就罵人,都無比一個解釋的機會比我,<嘩佢都有4分>e句係一句驚訝的意思,<我講左一分鍾先只有4分>e句話我係用疑問的意思,之後佢就話我質疑佢的比分能力啊!我根本都無想過唔好話佢自己質疑自己能力。e件事都令我心情差啦,之後收到消息,我去旅行唔可以同我在2d為一一個朋友一組,當我知道後幾想講粗口罵佢,到現在我都9知點分組,原本分好就算啦,都唔知點解要分開,好明顯係副主席的問題啦!但現在有人就話我地可以再一組,但有人就話唔得!都唔知2Dd人做咩,我都未試過去旅行分組分到好似現在一樣好亂!真係煩!總之我好唔想再讀2D班如果要我選擇我唔會再留在永隆讀書..................
|