哇 今日牙 上堂個時 系甘流鼻水囉- -
今日對卷...
莪,,,,數學合格左喎*v*但英文超{高}分
嘻..anyway 唉= =可能莪病野到莪媽咪同埋隻龜
龜龜超慘-3333-莪覺得自己好衰
但今日好番好多多多多啦
放左學之後番到屋企 第一時間緊系{換衫}跟住捉左龜龜去沖涼 之後莪訓左一兩個鍾到 就起身
依家就打blog!!!a_a
莪食左個杯面 發覺仲系食吾出味 所以知到仲未病好
莪食左藥v3v超苦=_=
本萊諗住吾食嫁 但都系食左- -
莪今日又要去牙婆到食飯啦-___-超煩囉
同隻龜影左d相 好得意 ←金色嫁莪隻龜>v<得意嗎a_a??cmcm
|