今日牙...莪又要去牙婆到啦..去到莪媽咪打尼問莪點...莪就答佢『今日冇帶到兩本書牙!』佢就問『咁梨咪要抄書!?』莪就答『莪問左第二班d人借啦....』<----傾多一陣...佢就要番去做野嚕 -33-狂寫人地d名上黑板名喎 佢番一日燒壞左腦啦...好心佢就唔好番啦..咁鍾意報串番佢一年級啦...
莪真係好想打佢牙 今日唔知點解....莪媽咪比莪玩電腦牙 好奇牙.. 嘻嘻∼今日就咁就過左啦.... 唔講啦...掰掰>3<∼