唉...又病左啦
莪好無奈囉..病完無耐 又病=____=d藥好苦t口t`
莪琴晚訓教個時好恐怖囉-___-莪一訓上去 張床好凍 莪無理佢 但訓左好耐 都系甘凍
莪覺得有d野的=333=跟至今日 有人sd sms尼叫莪起身=]`
但莪個時 一落到床 個人重到咩甘囉...莪換衫個時 隻手吾知做咩-___-卡至左 嚇死莪
番到學校莪坐番系同一個座*v*但買完野之後坐開左 因為病 廢事轉到比人啦...
幾得意 搵豬奶送藥食 其實莪,吾知得吾得嫁-333-但都系食左^__^
雖然無咩苦味 但就無咩用-333-可能d奶消走左d藥力=_=
莪到左考薯仔科-_____-莪望至份試卷呆左
一題都吾識-口-``
呆下呆下就差吾多夠鍾- -莪狂打黑痴
用左5張紙=[
想死牙病到=___=
番到屋企 吾知咩事 系甘比人鬧囉 病都要鬧
又話莪成日吾著衫 {莪鬼有}
又無氣同佢講野-___-
廢事嘈...點知 佢仲叫莪訓教 莪彩佢都傻啦
當莪傻的-___-凸
食完野再食藥...就訓左啦 好辛苦t口t```
噯梨們我
〝小﹏雅〞上
|