今日.考試完左。諗住同班fd去打機,點知比人捉返去學校。勁無奈。話去屯門,整到我冇得去打雞雞(好慘)。
去左果到。好似傻仔咁。唔知做乜好。放左之後。
就去左食野。之後番home打基。
我既年青的一日。就白白冇左。