| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 21 日 星期一  |
| 黑仔。0。 |
分類: 未分類 |
今日,諗住去買低3,不過掛住打機,唔記得左。
番到學校,好黑仔,睇有冇著低3。岩岩好又冇買。
比有寫左手冊.........
班主席堂,叫幾個人去打電話,話比家長聽冇著低3
赫死我-.-",好彩叫唔中我,唔洗打。
|
|
|
咁man.........
唔著底3..............
|
|
|
xMikO 於 2008-04-25 09:28 PM 發表:
cm..
|
|
|
xkimi 於 2008-04-25 08:33 PM 發表:
cm for u!!~~
|
|
|
KINxs 於 2008-04-24 11:38 PM 發表:
小矮人......仲未打新既...."]
|
|
|
xMikO 於 2008-04-24 09:10 PM 發表:
cm~ 冇e c
|
|
|
xkimi 於 2008-04-24 08:44 PM 發表:
cmcm!!~~
|
|
|
xMikO 於 2008-04-23 08:40 PM 發表:
cm 4 u = ]
|
|
|
KINxs 於 2008-04-23 08:24 PM 發表:
"屎"M for矮仔強........."]
|
|
|
xMikO 於 2008-04-22 11:40 PM 發表:
cm 4 u
|
|