Music Playlist at MixPod.com
7月3日 7:00起身 去餐廳食早餐 食完之後去薰衣草園影相相 影完相相番hotel玩鋤dee =) 到左11:00 lu 要退房 之後要上車坐去咩布依族睇野 果個布依族其中一個族民好搞鬼 參觀完 再坐車食午飯 食完午飯後 (5成飽飽) 又搭車(搭左4-5小時) 再食晚飯 -0-'' 再加每様半碗的食物(雙皮奶+薑汁撞奶) 唉` 飽死lu,,, -0-'' 搭20分鐘的車
再搭約2小時的船
23:00左右先番到h.k.咋
攰,,,,,