7月2日
7月2日去肇慶旅行....
第1日行程=)
4:30a.m起身
5:00a.m飛的去紅橋
撘第1班車去尖咀撘ship
搭ship搭到想暈...`
搭左大約4小時左右啦
去到過關,,,有d醫護人員check體温
好彩正常姐,,,
but中間有d小問題啦,,,so遲左dd
過關中....=)
過完關lu,,,就去坐
travels bus....
共坐了4-5小時再去行山
行完山後再搭travels bus去行瀑布順便睇風景=)
再吃午飯
攰....
去到hotel之後放下行李
休息左一陣
洗完白白去泡溫泉
泉後再去swimming pool
可惜我不懂swimming -____-''
唉`
我等我學識swimming再去玩...哈哈=)
泡溫泉後 就去食一D野`
下一篇再繼續啦,,,88`
|