-  °×  Ar   Y×°
      或許..該走滴都不該留下"..
          『談得多戀愛更覺..不領會何謂快樂"..』
                也許..我們今天滴離別..會是為了他日美好滴重逢吧''...
                      我是我..你是你''..如果我想變成為你..代替你..那我們之間滴分別又是甚麼!?
 
sacoiy_sami
暱稱: ♥士多啤梨的壞旦
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-06-17
提前慶祝滴生日派對"...
煩躁滴一天''!
性格''
2班滴聚餐''
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 39
今日人氣: 0
累積人氣: 501
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 29 日  星期四   晴天


考試FoUr"~ 分類: 未分類

考試tAkE fOuR!~

今日考mAtHs''朝早先開始努力..XD''

因為琴晚又同周公子約會去了''

今朝先開始溫d 數學FoRmUlA..

本身每日考試前..都有半粒鍾溫"..

但係今朝個AsSeMbLy''都ok長下><..

所以..剩番o既時間..亦都少上加少''

跟住溫習時間..仲要掛住同人密密針..

o菻收書落豬包前o既幾分鍾''順便立左幾眼個d方程式..XD''

眼見..印象中o既方程式係我個腦度漸漸消失''

mIsS..LaMx2..仲慢慢派草稿><...(蝦我T^T|||)

好彩..最後..佢都敵唔過我o既水汪汪眼神 +.+

派左考試卷先..再派草稿..嘻>v<'

VeNuS (Winner[s] ^^v啵'' 梗係贏>3<v)萬歲 xd..

 



2008 年 5 月 28 日  星期三   晴天


考試tHrEe"-MsVo之複習 分類: 未分類

考試tAkE ThReE!~

今日ExAm DiCt...

我自己都唔敢相信哇...好容易呢''

Ms VoVo佢地今次..

係抽最簡單個幾part黎做ExAm..

HaPi死>v<''有機會拉分哇''嘻

仲要臨考試前..

幫我地背呢..背到滾瓜爛熟禁制lu><"

有mIss Vo''幫我地複習...

默豬'測驗'考試'無難度..XD''

唔合格個d就真係要打patpat喇\ _ /!!

---------------------------------------------------------

晏就番到屋企''...

又到左..同周公子約會o既時間喇>//<"

真係好靜哇...(因為屋企無人哇'XD)..

所以瞓得好o菻呢..

呠''..不過..瞓醒就同平時一樣..無胃口食飯飯..'

所以之後落黎o既自由活動...

都係繼續覺覺豬...zzzzzZZZZZ''~~~

I LaUgH yOu..周公子>3<" HohOHo~

 



2008 年 5 月 27 日  星期二   晴天


考試TwO" 分類: 未分類

考試..tAkE tWo"

今日"第2堂考Comp..

哇..我攪盡腦汁先嘔得戈3段出黎><..

諗到我個腦都就爆lu''...XD

算喇><..呢世注定左我英文comp..

係永遠逃唔出7字頭o既五指山..

放學學..番到家家"

又係上網..上網..再上網"..

嘻..完全係唔記得左要『考試』o既呢樣東東呢"..

進入左忘我o既境界..XD''(天日dIcTaTiOn ExAmInAtIoN..)

oH"..看來..明天還是節哀順變嚕><"

不過好彩..仲有堂rEvIsIoN..

不過亦都因為呢個原因..

令我更加放肆><..(索性唔溫..同周公子去約會..嘻>//<)...

這樣..笨笨滴又過了一天lu''~~

 



2008 年 5 月 26 日  星期一   晴天


考試時期OnE' 分類: 未分類

今日係第3段..第一日o既考試"..

我真係感受唔到..考試個陣..應該緊張o既心情..

唉..再係咁..點算好呢"..

而家呢一刻..

我仲係覺得好free><..

從來我考試..mazi佢地都唔會理..

何況係今次..

今年o既考試..

我覺得好似放ing假..~~

好難想像..我遲d升左上去之後..

會過成點呢!?..嘻..

還是那句啦"..明天滴事情..就由明天去解決吧~~

↑雖然呢句都害得我唔少..XD''

希望大家都加油..比心機喇..

我要全班一齊升...多個少個都唔得!!!><

奸爸嗲呢..XD

 



2008 年 5 月 24 日  星期六   晴天


不定時滴3餐 分類: 未分類

呼..今朝9點鍾比太陽公公嗌醒左呢><"

跟住起左身..白白豬..

然後..呆坐左粒幾鍾..

之後..尕蕎蕎打左黎吹我番學校><'

可是我不依呢..''(最後遲大到XD'')

-----------------------------------------------------

買完早餐番學校..就開始做project..

又要買野><..Yi初同學..又唔一次過叫我買..

搞到來來回回行左幾轉呢..

一入學校..又要拎學生証><..(新規矩哇'')

我都搵到手軟..

我feel到個校工姨姨見到我..都開始眼花''..嘻''

A米走左之後..各人都準備散lu..

之後同蕎去左食野..跟住返家''思家呢XD

番到屋企..比人拉左去m記...咁又一餐lu..''