-  °×  Ar   Y×°
      或許..該走滴都不該留下"..
          『談得多戀愛更覺..不領會何謂快樂"..』
                也許..我們今天滴離別..會是為了他日美好滴重逢吧''...
                      我是我..你是你''..如果我想變成為你..代替你..那我們之間滴分別又是甚麼!?
 
sacoiy_sami
暱稱: ♥士多啤梨的壞旦
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-06-17
提前慶祝滴生日派對"...
煩躁滴一天''!
性格''
2班滴聚餐''
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 39
今日人氣: 1
累積人氣: 502
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 23 日  星期五   晴天


微雨'' 分類: 未分類

今日晏就比ms Lam叫左番學校..(比平時早左15min XD'')

之後先知要拎獎..

<中文閱讀報告..呢>..其實我都唔記得左咩title lu..XD''

原來係announcement個台..

望落操場..係咁清楚..

不過羅獎個陣..好唔自然><"

好彩有Bonx2陪我咋..嘻

係台上面..禾看見了豆豆哇'' 卡卡

還笑笑呢..'呵呵>3<

最尾個堂P.E.堂..亦都係呢一年最後o既一堂..

嘻..就讓我們高高興興地迎接它吧=]

差不多到尾聲滴時候..

下起微微細雨..

像是告訴著我..它將會沖淡一切..喜與不喜'..

下星期就考試lu..

但係而家o既我..完全感受唔到個種緊張滴心情''怎辦??

 



2008 年 5 月 19 日  星期一   晴天


小型音樂會.. 分類: 未分類

今日小息..

比人拉左入G.P room練左次要表演o既歌..

跟住去hAlL..(今日學校開左個小型音樂會呢..XD'')..

一開始..播左四川地震之後d片段...

哇><..喊到七彩呢'' 個心真係會痛嚕..(真係事實哇><)

之後..個miss唱左首『木紋』..

全埸high曬哇...超孔布呢''

好彩對耳仔仲聽到野哇''...

嘻..跟住到豆豆出埸呢..也是我期代而久滴''

雖然我聽唔明..(唔識欣賞T^T<<超級音樂白痴><')...

但係我都覺得巧巧聽呢'''

由剛剛開始..我就已經成為了尕豆豆滴忠實粉絲了...xo

然後..到choir出埸喇..

今次音樂會..比上次我地去文化表現個陣小人..

但係..比上次細聲好多哇><..

之後..番到課室..默哀3分鍾""

然後,,繼續上堂呢~~~

放學個時..落雨(無帶庶呢")..要淋雨番屋企呢''

人家第一天穿新鞋子就下雨...真倒霉呢...



2008 年 5 月 18 日  星期日   晴天


同等o既失去.. 分類: 未分類
世間最珍貴o既唔係"得不到"和"已失去"..而係現在可以把握o既幸福..
 
人o既一生之中..會遇到千千萬萬各式各樣o既人,
愛上一個人唔需要靠努力..只需要靠「際遇」..呢個係上天o既安排..

有一日,一個失戀o既人係公園喊..呢個時候一個哲學家走過黎..

輕聲咁問佢"你做咩哇?點解喊得咁傷心?"

失戀o既人回答說 "嗚..我好難過,點解佢要離我而去?"

點知呢個哲學家就哈哈咁笑,仲話 "你真係蠢!"

失戀o既人就好嬲咁話:"你做咩哇?我失戀丫,已經好難過,你唔安慰我就算喇..你仲話我!"

哲學家就話喇"傻瓜,呢件事根本就唔值得難過.."

因為真正難過o既應該係拋棄你o既人,因為.......

『失戀o既人只係失去左一個唔愛佢o既人..

 

而拋棄者就失去左一個愛佢o既人...』←嘻..我好鍾意呢句..XD''




2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


2次滴巧合!! 分類: 未分類

Hey..今朝8點起身...

白白豬完..跟住沖番學校..

係學校門口見到GorGro..

拉左佢陪我買早餐..XD''

上到music room...

Miss Leong話星期一o個個籌款o既音樂會..

個個都要出席..永不落空呢..

唱番之前比賽..同呢排練開個首..

唉''不知道結果怎樣呢..

我只求平安順利..

唔好碌落台就好了><''...

練左一陣之後..

有個小小o既break''

嘻嘻''竟然係呢個時候..見到豆豆呢>v<''

原來佢就係我隔離房練ing歌呢''..XD''

真巧合哇''

12點3..尕蕎同Yi初黎接放工..

之後同尕蕎去左盛記食晏..

卡卡..咁岩出黎又見到豆豆了><"

如果沒有記錯滴話..

這次是尕蕎和豆豆第一次碰面..XD''

Lucky~Lucky~!!!

 



2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


Music補考恐懼症.. 分類: 未分類

Hey..今日朝早英文默豬...

我以為好難..所以琴晚正係溫英文..

無理到Music考試呢..

誰知..它比我想像中簡單多了><"..

默完英文到music...2堂相隔3分鍾比我溫呢><..

今段筆記考試..掉左去課室呢..(之前係music room'' XD)

Miss Leong 比左5分鍾我地溫..

之後講左10分鍾規矩..

Miss Leong曰: " o拿..你地讀左咁多年..都應該知道考試有咩做得,

有咩唔做得+喇?我呢份人好多疑..你唔好比我見到你左望右望,

或者唔小心跌左指筆丫..(講到呢到o既時候..我咁岩整緊個頭..)

仲有唔好整個頭丫..搞呢樣搞個樣..照當你地出貓+"

跟住..我即刻縮手呢...><"只見一架車車在笑T^T'

佢比左15分鍾我地做..我竟然無part識..XD''真可笑呢><'

收完白卷後'''..小息..尕蕎先話我知..

原來music佔o既單位比英文默豬多呢..

Oh...1分鍾滴崩潰''

聽日測R.E.今晚要努力...吾吾!!