Hey..今日朝早英文默豬...
我以為好難..所以琴晚正係溫英文..
無理到Music考試呢..
誰知..它比我想像中簡單多了><"..
默完英文到music...2堂相隔3分鍾比我溫呢><..
今段筆記考試..掉左去課室呢..(之前係music room'' XD)
Miss Leong 比左5分鍾我地溫..
之後講左10分鍾規矩..
Miss Leong曰: " o拿..你地讀左咁多年..都應該知道考試有咩做得,
有咩唔做得+喇?我呢份人好多疑..你唔好比我見到你左望右望,
或者唔小心跌左指筆丫..(講到呢到o既時候..我咁岩整緊個頭..)
仲有唔好整個頭丫..搞呢樣搞個樣..照當你地出貓+"
跟住..我即刻縮手呢...><"只見一架車車在笑T^T'
佢比左15分鍾我地做..我竟然無part識..XD''真可笑呢><'
收完白卷後'''..小息..尕蕎先話我知..
原來music佔o既單位比英文默豬多呢..
Oh...1分鍾滴崩潰''
聽日測R.E.今晚要努力...吾吾!!
|