-  °×  Ar   Y×°
      或許..該走滴都不該留下"..
          『談得多戀愛更覺..不領會何謂快樂"..』
                也許..我們今天滴離別..會是為了他日美好滴重逢吧''...
                      我是我..你是你''..如果我想變成為你..代替你..那我們之間滴分別又是甚麼!?
 
sacoiy_sami
暱稱: ♥士多啤梨的壞旦
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-06-17
提前慶祝滴生日派對"...
煩躁滴一天''!
性格''
2班滴聚餐''
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 39
今日人氣: 1
累積人氣: 503
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


半桶水..XD'' 分類: 未分類

今日早上如常上課..

小息打鐘前10分鍾見到豆豆呢....

佢仲向我眨眼呢..

佢之後話有同我飛吻喔..可是我留意不到呢><"

見到豆豆之後..我同尕蕎講左..

佢仲問我係邊..我指埋比佢睇...

可是..佢望極都看不見呢...

之後..豆豆同傳說中o既大佬文撇左lu><"

連一個無相干o既A米都見到..

佢真失敗呢><" 回家要驗眼了...

晏就番到學校..

尕蕎..唔開針了T^T..也是我滴錯麼?

放學..尕蕎又忘了生氣的那回事..

放學如常...同班FD練波呢...

佢地仲話羨慕我呢..因為我咩都半桶水再半桶水(梧鼠學技.XD'')..

 



2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


補考.. 分類: 未分類

  今日小息係我music2次補考..合格了嗎? 其實我也不知道喔..

我正係記得..今年係我第一年補考...

 

補的科目還是音樂呢...真係..講都唔信哇..(瘀呢><)

小息...又是尋找豆豆身影o既時候..XD

不過佢今日要上HaLl哇..『會祖詹禮』..

嘻..佢話佢係HaLl到訓左好耐..小女真佩服呢

仲記得琴日上HaLl...

比miss cheng d歌喉...本身佢把聲清唱已經..可以爆玻璃..

可想言之..佢仲拎埋個mic 呢..震到頭都痛..

走得仲勁過我呢...><"

我諗在坐咁多位同學..老師們..都應該會感到難受吧..

默哀3分鍾..XD

 



2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


期代六月出沒滴主腳.. 分類: 未分類

今日最尾個2堂上A.C...佢地拎住d水彩周圍玩..

 計計埋埋今個星期換左3套校服呢..都係多得『Yi初』同學呢..

 放學,番左屋企洗白白..之後又再番學校,

 so lucky1...著便服..無帶學生征..無比校工捉到..

lucky2..miss Vo請食下午茶..(,初呃番黎滴..|||)

 有佢係到o既時候..總係覺得好自然..

 就像甚麼也不用介懷呢..

 完畢..同蕎去左Super Square買禮物..嘻..好鍾意個度條樓梯(mE買左隻公仔..XD'')

佢睇中左隻公仔..後尾先知原來係買比佢..

原因,經過..我就唔清楚喇..但總有她的理由吧..

期代InG六月把禮物送出去哇.....v