今日早上如常上課..
小息打鐘前10分鍾見到豆豆呢....
佢仲向我眨眼呢..
佢之後話有同我飛吻喔..可是我留意不到呢><"
見到豆豆之後..我同尕蕎講左..
佢仲問我係邊..我指埋比佢睇...
可是..佢望極都看不見呢...
之後..豆豆同傳說中o既大佬文撇左lu><"
連一個無相干o既A米都見到..
佢真失敗呢><" 回家要驗眼了...
晏就番到學校..
尕蕎..唔開針了T^T..也是我滴錯麼?
放學..尕蕎又忘了生氣的那回事..
放學如常...同班FD練波呢...
佢地仲話羨慕我呢..因為我咩都半桶水再半桶水(梧鼠學技.XD'')..
今日小息係我music第2次補考..合格了嗎? 其實我也不知道喔.. 我正係記得..今年係我第一年補考...
今日小息係我music第2次補考..合格了嗎? 其實我也不知道喔..
我正係記得..今年係我第一年補考...
補的科目還是音樂呢...真係..講都唔信哇..(瘀呢><)
小息...又是尋找豆豆身影o既時候..XD
不過佢今日要上HaLl哇..『會祖詹禮』..
嘻..佢話佢係HaLl到訓左好耐..小女真佩服呢
仲記得琴日上HaLl...
比miss cheng d歌喉...本身佢把聲清唱已經..可以爆玻璃..
可想言之..佢仲拎埋個mic 呢..震到頭都痛..
走得仲勁過我呢...><"
我諗在坐咁多位同學..老師們..都應該會感到難受吧..
默哀3分鍾..XD
今日最尾個2堂上A.C...佢地拎住d水彩周圍玩..
計計埋埋今個星期換左3套校服呢..都係多得『Yi初』同學呢..
放學,番左屋企洗白白..之後又再番學校,
so lucky1...著便服..無帶學生征..無比校工捉到..
lucky2..miss Vo請食下午茶..(蕎,初呃番黎滴..|||)
有佢係到o既時候..總係覺得好自然..
就像甚麼也不用介懷呢..
完畢..同蕎去左Super Square買禮物..嘻..好鍾意個度條樓梯(mE買左隻公仔..XD'')
佢睇中左隻公仔..後尾先知原來係買比佢..
原因,經過..我就唔清楚喇..但總有她的理由吧..
期代InG六月把禮物送出去哇.....v