琴晚成1點先訓*今朝就要7點起身"訓得
果6粒鐘......想死一死喇""整完野就去左
曉屋企**過左陣就去不江買野.......買完
就去天耀7仔等阿雯......等完就去中心門
口等....過多陣汶欣就黎左"因為佢遲左起
身.......之後就上車出黃大仙跳舞.....跳到
11點半就走.....去左黃大仙個創藝坊到行
仆街個食蕉行過黎叫話呢到唔可以食煙
頂*甘就無食到喇"坐多陣就搭地鐵出旺角
出到去諗住唱K......最後都係唔成功"甘就
無唱到喇*行到4點到就搭車番元朗.....落
到去就蘊佢地......因為今日成班去瑤瑤屋
企到BBQ......甘就一齊去買野"買完就搭車
去喇"到12點50分幾就CALL的士走....番
到黎1點幾..........成日都幾GOOD牙
P.S:多謝汶欣你很信我牙"真係好THX..宜
家覺得番學好怪牙"好似有D野甘......算啦
都就黎讀完喇........................不用怕的
無做就得啦....加油牙^^CHANSHUKYEE
|