| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
我的好友 |
|
| |
| |
留言T子 .. |
最近三個月尚無任何留言 |
| |
| | |
| 2006 年 4 月 13 日 星期四 |
 | |
:"無題.,  |
今日訓到十一點幾先起身"太
好訓啦"之後整野......整完就
幫媽咪整野"整到成個下就....
太攰啦"甘就洗頭.......出左去
食飯"去左錦上路果邊食"俾果
到d人笑死"食到8點幾就走左
喇.............
|
| 刊登時間︰2006-04-13 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 12 日 星期三 |
 | |
| :"無題., |
朝早同曉AND60去食不江既叻
哥到食野"食完行左陣就番左屋
企"之後2點幾就落去蘊佢地"蘊
完就番屋企"番到去既時候太驚
啦"因為我媽咪D FD黎左"都唔
知點好"甘就入左房..入完無幾
內佢地就走哂"傾左陣電話..就
落元朗補習"去到借筆記.....又
唔可以寫落去"甘就無乜甘留心
聽佢講野"之後個阿SIR以為我
無帶筆"就借俾我...其實我有架
哈哈^^之後坐係到又悶"都想死
牙"補完就過去蘊媽咪"蘊完行左
陣就過新元朗中心"蘊完人就搭的
士去BBQ"去到無幾內有條女黎左
唔知想點"好Q型咩??????我真係
唔覺得囉"買數碼相機,,電話,,PSP
買左又應為好型咩?????無人會驚
你架"番屋企既時候俾個的士既司
機嚇死我同媽咪.....太驚啦 |
| 刊登時間︰2006-04-13 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 102 | » | |