今日10點起左身"之後整野同
老豆出左去食早餐"食完就番
左屋企"番到去悶到制就係到
睇碟"睇完悶悶地就打下俾芷
琪"甘就蘊佢煲下煙甘...落到
有芷琪,阿森同潔瑩"甘就去買
煙....買完就上左天堂都煲"坐
左陣佢地就上左我屋企"係到
睇碟同煲煙"5點幾走左....間
房勁大陣煙味"唔知想點>3<
甘眼訓就訓左一陣"6點幾媽
咪打黎話一陣出去食"開心^^
之後6點幾落去蘊曉AND六0
之後坐左陣就去左不江行陣
行完就去左銀座食野"唉番到
黎間房仲係有煙味都死啦"好
Q臭牙.............................
|