唉"今日朝早蘊鄭子,啤梨,IVY煲完就番學"點
知遲到..番到去張立敏勁害怕*講完就話我個
頭標奇立異"頂...甘都算仲要我星期四俾佢睇
都不知什樣好"算數....番到去MISS胡要我留
堂......番到去曉無番就勁想走"甘就係閱讀堂
扮哂野落去搽油"之後就早退...仆街兩個班主
任都唔俾走"頂一定要諗盡辦法走...甘就係小
息食完野用左個好KAI既方法扮發燒走"好彩
都俾我走"離開左間學校就去天耀M記蘊佢地
坐左陣就番左屋企"番到去就換衫蘊曉...坐左
陣就過天耀蘊桃......蘊完就陪曉蘊六0果DD
食野"食完佢地就番學"我地就搭車回家..回到
家一陣就等媽咪買野番黎食"食完坐多陣就陪
曉去不江食野"點知掛住傾電話""曉蘊唔到佢
就過左學校蘊六0"甘我就回了家"回到一陣就
落左去蘊佢地"蘊完就去左佢屋企打麻雀"打
到6點半到啦就走左"蘊宜...蘊完就搭77落元
朗食野"甘食完野就行左陣......9點幾就搭車
走"唉.......晚上的事不想提"一提就想哭起來
了 |