6/2/06
番學都OKLA.......放學番屋企換衫6點幾
出左去食壽C........食完去左曉屋企打麻雀
7/2/06
琴晚12點幾個肚唔舒服.......甘叫左老豆
之後就去睇E生........個E生話腸胃炎真麻
煩牙......甘就1點幾就番屋企食埋藥就訓
朝早上到閱讀堂就落左去......之後就早退
自己走正牙...同老豆去左綠恩食野...食完
番到屋企無野做就訓教..........成日係甘訓
生日快樂:鄭子
8/2/06
唔記得
9/2/06
唔記得
10/2/06
唔記得
11/2/06
去跳舞面試....之後出左旺角唱K..唱到3點
幾就去行下甘....之後行下...欣妹4點幾走左
之後6點幾同曉AND60就搭車......唉諗番
D傷心事>3<"唉
12/2/06
家長日無去........................................
13/2/06
11點幾出左去食野...食完去左匯豐開戶
口............等左成粒鐘FUCK>3<"開完
到點幾.....就去不江行下..........之後去左
天耀...........................無野買就去左日
本城買野......................之後番屋企喇 |