今日7點幾起身.....之後整野整到甘上下60打黎
言舌等一陣就落〃甘就整多陣野就落啦*點知落
到去曉未落黎.甘我地就係到煲啦"""一路煲一路
行,好曳牙真T系.....之後大家到諗住遲到﹡最後
都T系無囉”番到去早會好凍牙﹏之後上去都無甘
凍啦..D堂都OK啦"""""之後放左學就過左不江
曉就去PIZZAHUT蘊她的媽媽.....我AND60就上
左去.....因為我實在大急啦''"之後去完出去蘊汶欣
女未............之後去左樓梯口到SMOKE"""之後
就出左去PLAY推錢機*玩完就落左去睇下曉個家
姐點知睇唔到..之後買完冷麵就去多次睇下睇
唔睇到.......最後叫左曉出黎我地就睇到喇""之後
陪曉T子煲*坐左陣就番左屋企換衫之後就上左曉
屋企,又打麻雀>3<"打到7點幾就過不江喇又行
下.........................8點就番屋企喇*幾驚番到去
俾老豆鬧點知最後都無.................................... |