今日八點幾起左身"之後整好野就同阿媽出左去食野
食完就去電個柒頭.電到臺點幾就打俾阿曉問佢係
邊*之後番屋企拎野就搭77落去蘊佢地"上到去坐
左陣就去左手球場”因為60打波所以就去睇啦〃點
知輸左"可惜.......之後阿欣就去左學琴我地就去博
多食野*差唔多食完阿欣黎左"之後去左千色到行下
玩推錢機...曉得左我唔得>3<"之後就影相喇*影
完就落左去夾糖.......夾完就行下點知見到阿朗啵
之後就去左西菁到坐"坐左陣甘喇就去搭車番去搵
朱古力.......佢地飲酒”我無飲真係乖喇^^等左陣
就上左朱古力屋企坐左陣9點幾就走......
實在太愛您啦 |