| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
我的好友 |
|
| |
| |
留言T子 .. |
最近三個月尚無任何留言 |
| |
| | |
| 2005 年 12 月 18 日 星期日 |
 | |
行街"..  |
今日拾點幾起身”之後就幫細佬搬機入房
宜家都幾好啵*之後就11點幾阿曉打黎
問出唔出去#之後就整野果D'整完就落去
係西鐵站等60之後就出左屯門行﹡去到
就食野*點知D野食難食到您牙,之後就
行喇.都差唔多喇3點幾4點就搭車走
去北江行左陣就買冷麵食”食完就去左
愛潮閣到煲煙,煲完就坐左陣就番左屋
企喇
|
| 刊登時間︰2005-12-18 06:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 17 日 星期六 |
 | |
*跳舞..  |
今日柒點幾起左身,之後見甘早就去左阿媽間
房到訓陣*訓到九點幾阿曉打黎〃甘就起身整
野整完就係樓下等佢”等完就搭7仔落元朗去
左加洲紅唱k﹟唱到臺點幾就去左千色行左陣
就去左間野都睇﹡睇完就去60屋企"阿曉就剪
頭髮﹌阿欣就黎左剪完就去搭7仔番天瑞,搭車
途中D男仔好煩牙真係﹏之後僵屍打黎唔識去
係M記等佢′等完就去左阿曉屋企拎衫≠拎完
就等瑩瑩果D去天瑞中心,練左一兩次就去喇
去到D人都幾咩架啵真係/之後佢地上去唱歌
我就無上到*佢地唱完就去左M記買野食真係
好餓喇”食食下個IVY打黎話5分鐘番到去之
後就表演喇"個勤菜係甘跳錯好煩牙,之後坐
左陣就走喇”之後又勁悶喎.8點幾就走喇 |
| 刊登時間︰2005-12-18 06:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 102 | » | |