今日整好野"3點幾就出去搵曉...搵完就
去曉屋企*坐左陣去女麻女麻番左黎"係
甘叫我要利是.....佢好激氣甘話唔要以後
唔好上黎"""曉就叫我要啦>3<"無奈爆
之後同佢家姐and佢條仔打麻雀..甘輸唔
知想點〃之後就同曉掉位.....打到唔知幾
點就落元朗搵60...去到佢地鬧架我都唔
知點算...........之後就去千色玩推錢機好
內都無玩lu......都係唔得"之後7點幾等
汶欣妹""等完就去影相.....影完就去蘊古
力and阿詩........蘊完就扮野話陪欣睇野
60就去買禮物..我都出去買"買完曉T子
勁無奈.......甘阿欣就話去蘊FD....其實
佢又係買禮物..........之後就係KFC等佢
等完就行去人家....之後煲煙煲完先入去
打到11點幾就走*去B T子蘊查AND程
淋......蘊完就去搭巴士番天瑞"""番到去
我就番屋企 |