今日9點幾起身.之後整好野就出去同老豆食野
食完就去街市買野整屋*番到去就傾電話...傾左
陣曉打黎話出去.....甘佢就整好野就打俾我"""甘
就上左佢屋企*坐左陣等佢整好野就落元朗蘊60
落到去等左陣就行.....見到小古""甘就同佢HI喇
HI完就去左買野飲.....行下甘啦〃行完千色就去左
西菁坐煲下煙甘啦,坐左陣就GO60屋企放低衫
放完坐左陣...6點幾就搭77番天瑞*番到去曉就
要番屋企抹野.甘就一齊上去,,,抹到8點幾就落左
去,甘遲我就唔想落元朗行"""甘佢地就過左露天
蘊朱古力.....坐左陣就覺得好煩就走左〃今日都OK
啦
|