今日8點九先起身....原本[]吾想番架""但知曉會番
甘就算*整完就打俾曉,坐左陣先番學......番到去
又係無人鬧::真係好牙!!之後摺紙〃摺左陣就陪曉
搵佢條T子"之後就幫佢整.......整到唔知幾點就走
去左不江食野......食完就去買野""買完就係曉屋企
落下等佢換衫*甘就同60係排球場到煲煙同傾下
計T子""之後佢地就上左我屋企......之後搵完衫就
搭77落元朗,落去既時候仆街件衫污X左激到死
埋”之後就陪佢地睇衫""""睇完就去左西菁到坐
坐左陣就去60屋企等佢換完衫就一齊落天瑞"之
後就係到玩GAMEBOY""好內都無玩過啦....好好
玩牙!!!!!之後就陪曉果D去M記.....我就番屋企
|