11/11
今朝九點老豆打黎叫我起身幫佢交租..甘就
起身啦"整完野都10點*出門口果時打電話
俾姨姨話過黎..交完就去搭269c"好似搭
左十年先到甘*到左觀塘就落車搭98A"點
知過左個站..去到差唔多12點"去到就食野
食完就帶表妹番學"4點幾就接番去..到左
六點幾七點食飯"食完就睇電視..睇到十一
點就訓la"
-------------------------------------
12/11
今朝八點幾..整完野就去左飲茶"係甘叫我食
野*都就黎死lu..行左陣姨丈走左"我地就行
到差唔多1點幾先番"之後去左PIZZA HUT
叫外賣"叫完就番左去..食完就訓左陣"頂我
地訓既時候係甘俾人整"激死搞到我搞好訓
之後到左4點幾姨丈番左黎"到左差唔多六
點一齊落左去買<食送>..之後食完訓陣電
視"十一點幾訓..<林>訓既時候打多次俾阿
媽"終於打通好開心牙..由3點幾打到11點
幾*唉..真係呃知人擔心既??
-----------------------------------
13/11
今朝九點幾起身"整完野就落左去食野"食
完行左陣就番左去..到左1點幾落左去*諗
住去元綠食野"點知要等好內就無食到..食
完都4點"番到去<汁>下野就走lu..同姨
姨一齊落去"等車都等死牙..搭98A"搭到
觀塘既時候"激死就左架269c..又係等
左十年先有車*6點番到天瑞"唉..攰死牙 |