今日柒點幾起左身..整完野都佰點喇*整完就go左小矮人home
去到禁左衫次門鐘都無人開門甘就落左去打電話"打完個食蕉問我
可唔可以幫我一個忙..我又on99甘答佢話得閒"之後佢俾左桶水
我叫我去死樓淋熄個火*淋左好多次先熄..真激氣牙"之後又要還
番個桶俾佢先可以上去..上到去個小矮人咩都未整"我就坐係到織
頸巾..哈甘早織都唔知做乜春"織左無內佰點幾狗點就落左去m記
食早餐..食完就go去搭車”搭左差唔多到西鐵既時候..就打俾您
你未起身"但俾小矮人嘈醒左*之後你就整野..我地就過你home
樓下坐坐..坐完就搭車出旺角"行左陣就go左朗豪坊行下*入左無
印良品買野"行多陣一點幾走..差唔多兩點幾定唔知三點番到*出
到去好悶"sobad..番到黎陪小xx玩推錢機"玩左陣就go左去
食小丸子"umum好味..食完去左張靜婷home..我又無野做係到
織係頸巾..織織下條八婆訓左"叫佢起身又唔起..我就汁野就路""
|