| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
我的好友 |
|
| |
| |
留言T子 .. |
最近三個月尚無任何留言 |
| |
| | |
| 2005 年 12 月 4 日 星期日 |
 | |
| ok啦.. |
今日10點幾起身”打俾阿媽問佢去邊"唉
成日都病架*之後睇完醫生打黎叫細佬去
拎野"拎完就番左黎,,之後有DD親戚黎左
話去飲茶::老豆去左先"我就整野啦*整
完野就落去,,點知勁唔舒服"就番左屋企
肚痛痛死我啦::仆街”之後訓左.老豆
番到黎問有無事果DD喇"問完訓多陣*4
點幾就同老豆落左金柏買個滑鼠,,點知番
到黎先買錯"激死我啦..之後諗住等細佬
番黎整*都唔得之後無理到佢..6點幾就
去左新榕記到食飯”食完就同阿曉去左
個FD屋企拎碟"拎完就走喇,,番到黎老
豆係M記等我地去換個滑鼠*換完就番左
屋企"番到沖涼..唉*聽日實凍死LA
|
| 刊登時間︰2005-12-04 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 3 日 星期六 |
 | |
賣旗仔*  |
今日7點起左身"整野就同左老豆and細佬過左
北江食早餐*食完就番屋企,,老豆就搭車出左去
番到去就打俾阿曉"打緊既時候ivy打去我阿媽
手提*真係麻煩喇..打完就係落下等佢地"等完
就去左中心搵阿施"等完人就一齊搭77落朗屏
去到就開始買喇”dd人真係衰牙"10幾我地
就go左公園煲煙"煲完我就訓左陣*好鬼死攰
牙訓左陣*森仔打黎問係邊果dd啦.之後叫佢
買旗,,買完佢就走lu”坐到11點幾就行番去
西鐵站搵佢地交旗袋"交完阿欣就走陣::我地
就去左喜利陪阿曉睇褲”睇完誡行左陣就go
左60屋企*睇睇下電視訓著左..甘就訓左陣
3點幾4點就落左去手球場"因為60比賽*去
到仆街珊珊果dd係哂到*之後我無落到去坐
坐坐下佢地唔知佢地去哂邊"甘就落左去坐唉
佢地輸左好似2分定唔知3分::睇到6點幾
去左pizzahut到食野"食完就行左陣千色
影相,,影完就去左西清到坐"坐左陣就9點去
左B仔食野*食完到9點50幾分LU"之後就坐
係個球場到"坐到10點幾就走*走既時候就係
60屋企樓下等車”等左3~4個字*等到好
想喊牙"番到黎11點到啦*激死牙,,沖完涼就
訓左LU |
| 刊登時間︰2005-12-04 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 102 | » | |