今日同阿欣番學..番到去去買水..買完之後就早會lu
之後都係甘la..放學一打鐘就走去搵阿欣一齊走
今日最後一堂跳舞..今次最認真跳舞既一日
因為就快比賽la嘛..唉唉好驚tim
之後跳完舞就俾張獎狀我地..俾完就換衫去警署聽野
聽去camp d野..聽完就番天瑞..好驚無得去
上車無幾內阿lam同lvy叫我出去話俾我聽有無得去
好彩有得去..嘻嘻^^阿欣阿曉同嘉麗都有得去
其餘果dd五知有邊個去得..番到去就去坐坐
坐左陣就番屋企..玩電腦傾電話and洗白白
之後就訓教教豬lu...............
|