原本今朝落元朗搵丫欣and食野..點知五知醒**今就五知醒la..甘就一整完野就打俾丫欣la""]]點知..佢好早就黎到..甘佢就叫我搭705..搭搭下輕鐵丫仔叫我..嚇死我喎突然間有人叫我﹏一落車就見到丫欣la..我地就一齊番學仔番到學校就買水..買完就排隊la‥第一堂係科學堂嘩勁眼訓..第二堂體育堂五想上所以五搵衫◇/\/*dd堂都係甘la~放學要整壁布..之後欣上左黎﹌五撚知邊dd白痴系甘撚無聊..自己知自己事la﹍做完之後就去煲smoke﹡×煲完就番home la
如果大家想睇日記既問我密碼la因為宜家勁撚多無聊人上黎話鳩人是非
所以我會將所有日記密碼保護/\/免得俾dd白痴系上黎 |