琴晚同我老豆講話今日唔番*佢問我點解"我話番8點30放9點30
so所以唔番"今日丫欣打黎我無聽到because我訓緊教*sor呀
丫欣..屌*訓訓下miss wu打黎問我阿媽點解唔番"激死"我阿媽
話我訓緊教所以無番*砵砵..我起身無彩到我阿媽"好衰呀覺得自己
so嬲嬲下無嬲到lu"之後mother煮野食俾我食*食完玩陣電腦
就番學lu..嘩番到去熱到我死呀*番到去睇埋dd低b野"都白痴既
一放學就打俾媽咪問佢係邊"點知唔得閒..唉*咁番屋企喇..玩陣電
腦就落左去一陣"番到黎玩陣電腦就食飯lu..食完飯發先左dd野
veryhappy*so會好好珍惜"之後咁又過左一
日喇..哈哈
 |