今日俾老豆7點幾叫醒左..陪佢去食野
食完野就番HoMe搵衫整野
整好野阿欣打黎..就係天耀等
就去天慈到練習..練完就搭車去良景
嘩..彩排果時勁驚好彩無事
好齊呀..好開心..希望可以入到啦
比賽完就番中心睇帶..睇到好齊呀
睇完..阿欣過天瑞我就陪佢搵佢條仔啦
唉唉..自卑中..見到好無奈
又諗野啦..唔想諗唉唉..好慘呀
見到都...............................................................................好辛苦
點解次次都會甘........十萬個唉

|