今朝阿宜打黎叫我去食早餐..我就整野lu
7點就落左去*好內都無同佢食過早餐la
食完就打俾丫欣..睇佢去到邊樹"
今次我一早就到左"佢未到我就坐左係張椅子到
今日最後一日既考試la*happy
甘今日早會"飲水俾何sir見撚到
叫我企出黎俾佢鬧*我頂on9既
之後就同佢嘈"佢問我野我唔撚應佢
佢話係咪想放學係操場罰企一粒鐘*我都唔撚應佢
哈哈"佢就叫我上去考試..上到去激撚到我死呀
開頭諗住唔做既..之後諗諗下都係做la
做到差唔多就訓教lu..唉*丫欣走得我就唔走得
要考埋中文聆聽*緊係suawin啦..哈哈^^
一放就打俾丫欣"佢係北江就過去搵佢la
搵完就落完元朗打機仔*打俾森仔佢同佢d fd打la
玩玩下玩唔到亂"激死me啦..就玩左巨商la*
玩左陣就走lu..番到home就食野""就玩電腦lu
宜家仲係開唔到亂呀**唉.....

|