今日8點9俾阿媽嘈左..嘻嘻是但la*起身玩陣電腦就
落左街買野食..食完就傾陣電話"傾左陣就拿拿聲..去
整野*丫欣一早到左之後等埋丫曉就上車"去天慈..練
左陣就去良景做表演嘉賓"入唔到都唔知去黎做乜..原
本有15個點知得番11個..好彩都跳到*明明去到彩
排無跳錯嫁嘛..唔知做乜鬼"一表演係甘跳錯哂*嘩嘩
都唔知點算好*無所謂la..哈哈今日食開心樂園餐因
為要有新幹線"開心死呀..表演完就去左行街仔*番到
黎玩左陣電腦就睇陣電視lu..又過左一日lu
happy..下個禮拜六去camp* |