唉,,又系新既一日喇,,*
今日又系測驗牙,,*
測,,數學同埋中屎,,,*
中屎我計過自己有15分牙,,*
[吾知岩吾岩呢!!]*=V="
測完驗上地理,,地理之後LUNCH*
LUNCH* WING恩黎左我屋企食,,*
我妹又放早喎*,,佢兩個共存,,D FEEL有D怪怪,,*
[我刀吾知點講,,}總之就,,,咩喇!!!
聽日刀吾知比吾比佢黎,,,唉,,好煩,,*
之後番到學校,,佢問我做咩[呷醋]*
好正常JA*
我吾覺有咩吾岩,,,*
之後好搞笑,,我趴左系張[木台]度,,
佢以為我吾開心,,佢話,,吾好咁喇,,我吾去喇吾去喇,,*
哈哈,,好搞笑,,*
上數學,,對番今日測果D野,,*
[牙SIR改野咁撚快既= ="]
好快又放學喇!!!放學同LEUNG&YAN走,,
勁搞笑,,佢地成日刀,,整人地果度[果度系咩自己估喇!!]
好衰牙,,成日拎E樣野黎要脅人,,吾好咁衰衰喇!!

之後一齊行到去美食中心果條橋,,就分開左喇,,同YAN,,
得番我同LEUNG,,佢又陪左我去買@,,
呵呵,,THX哂,,,*錫哂你牙下,,



朋友們,,,*我好愛你地牙,,,
|