今日系陸運會的第2日,,*
好玩得多喇今日,,吾會悶,,呵呵*
一點完名我就要去更衣室換33喇!!
今日我第個個項目系跑800*
等緊佢嗌召集果陣,,咁岩聽到話..
200米決賽名單,,居然有我個名,,哈哈[正]*
要跑800 LU*勁驚,,個心跳到就怏跌出黎咁牙,,*
我刀好勁嫁喇!!*拎左個第4番黎*
不過好慘,,本來第3嫁,,比條仆街,,爬左我頭*
仲要系臨衝線果一刻,,佢先衝上黎
頂佢丫,,*哼哼哼哼哼
跑完800我死咁濟,,諗住吾去200*
抖左陣好似有乜野,,又去埋跑200,,
= ="我冇哂氣跑喇,,拎個包尾番黎!!
之後又要跑社際4X100*我跑第一棒,,
最後得個第3囉*,4X100完左,,4X400又有我份牙,,
今次我跑最尾果棒,,拎個第2-0-"型爆,,呵呵*
今年拎左3個牌咋,,吾HAPPY*

|