今日8點幾起身,,
之後牙媽就打電話番黎喇,,
叫左我出去[KFC*]食早餐,,
=0="我妹妹,,又吾肯起身,,*
叫我地包番黎比佢食,,[真大派,,呵呵*
我食完就拿拿聲走人,,
拎番去比佢食囉,,
我媽媽就去買[送]*
番到黎,,我又睇講鬼果D書喇,,*真系好好睇,,超正囉!
睇睇下,,我媽媽番黎喇,,*
佢叫左牙妹,,讓部電腦比我,,
等我幫我家姐打字=V="哈哈*
打完我發覺開著個電腦刀冇野做,,
[息]番佢囉,,,又睇講鬼果D書,,哈哈*
晏就簡直悶到爆燈,,系咁轉台睇電視,,
悶死,,*=___________________=*

|