今日好搞笑囉,,!
一番到去就早會,,頂,,講左好撚耐,,
之後上中屎,,數學,
數學要小測,,我,,yan,,leung,,刀冇測,,
因為吾識,,哈哈,,*
之後英文,,[yan yan真系丫,,,好想打佢]

笑死我,,*上完英文,,
落hall聽講座,,勁撚悶囉,,ON 9既,,
之後LUNCH,,YAN ,,KEUNG,,ME,,即刻衝出學校,,
走去食野,,*好快食完,,之後走人,,
要番去練歌,,[哈哈,,簡直系無懈可擊牙]*
正爆,,唱唱唱,,唱到,,,1點10..*
呵呵,,之後上埋中文,,放學,,*
同LEUNG AND YAN走,,
[黃小姐我個日記得未牙,,!!]

↑
朋友們,,你們懂嗎,,!
|